Archive for Ekim 15, 2009

Zemin ıslak patron !

rain_track2


Uzun zaman oldu ve bunun farkındayım tabii ki. Fakat şu var ki çok meşgulüm. ( burası hakikaten çok klişe birkaç cümleden oluşacak gibi. İyisi mi hiç bu kanallara giriş yapmadan özgün ve nitelikli yazmaya çalışayım. )

Meşgul değildim, aval aval dolaştım,  boş boş oturdum, sağa sola yama oldum.. da diyemeyeceğim elbet.  Kısacası şunu söylemek gerek sanıyorum: halletmem gereken bir takım işler vardı muhakkak. Ara vermek mecburi idi bir yerde…  Bu zaman diliminde boşladık. Boşladık ve boşladık işte evet uzatmaya ne lüzum var ki?

Zemin yeni yeni uygun bir hal aladuruyor benim için. İşimi de, gücümü de rayına oturttum ve akabinde şu an uzaktan izliyorum. Çok zevkliymiş böylesine oturan bir sistemi uzaktan takip etmek. Tavsiye ederim. Aklınızı başınıza devşirin. Böyle tavsiyeler vermeyi de hiç sevmem ama yaşlandık be azizim. Hayır her şeyi geçtim de yazmayı özlemişim. Şu futbol denen lütuf olmasa vay halimize…! Düşünemiyorum bile.


Neyse neyse neyse.. Buralarda at koşturamadığım zaman diliminde tüm yükü omuzlarına alan buanata’nın da ellerine sağlık olsun.  O güzel insana bu satırlardan selam eder,  vatani görevi gerçekleştirmesi için kalan sayılı günlerinde de kendisine en güzel dileklerimi avuç dolusu, kucak sevgisi ile göndermek isterim.


Zemin ıslaktı hocam! Şimdi güneş açtı, sanki tur zamanım düzelecek gibi. Güven bana patron. Geliyorum…

Ekim 15, 2009 at 4:47 pm Yorum bırakın


Ekim 2009
P S Ç P C C P
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

İRTİBAT

tamsahablog@gmail.com

Twitter

follow me

sahaya giren

  • 80.442 kişiden birisin!

Yazar Arşivi

Doctor

best

best