Ender gelişen atakların takımı

Kasım 1, 2009 at 11:21 am Yorum bırakın

Osasuna

İlginç takımdır vesselam. Bildiğimiz zeki ama tembel öğrencidir. Sene sonu gelmeden veya düşme potasına girmeden potansiyelini göstermez. Eğer yeterince konsantre olursa ligin büyük takımlarını yenme potansiyeli her zaman vardır. Ülkemizde İlker yasin’ in TRT yıllarında İspanya maç özetlerini sunarken kullandığı söz öbeği ile tanınır. ” ender gelişen osasuna atakları .” Ancak bu ataklar iş zora girdiğinde başarılı olan cinstendir. İlk duyduğumda garipsemiştim ama Türk insanının genelde hep zayıfı tutması sonucu millet Barça’ yı tutarken, Madriditista olurken ben Osasunalı oldum. 

Geçen sezon da tam anlattığım gibi oldu. Önce iş zora girdi. Sonra da takımın potansiyeli ortaya çıktı. 08-09 Sezonunda geçen sezon ligde kalmak için son 3 haftada evinde lig üçüncüsü olan Sevilla ile, deplasmanda 4 kupalı ve evinde oynadığı maçlarda 3’ün üzerinde gol ortalamasıyla oynayan Barcelona ile, ve en sonunda da evinde lig ikincisi olan Real Madrid ile oynayıp bu maçlardan 7 puan çıkarınca ancak ligde kalabilen takımdır osasuna.  Tahmin edin… Bu 3 takımdan hangilerini yendi osasuna ? Real Madrid (2-1) ve Barça (0-1).  Sevilla ile kendi evlerinde 0-0 berabere kaldılar. Bu sene de kendi evlerinde yine Barça’ ya ender gelişen ataklarıyla çelmeyi taktılar 1-1 lik skorla. Ben de onları ender gelişen ataklarıyla sevdim. Liga BBVA’ da hep destekledim. Yürüyedur Osasuna !

Not : Kulüp arması resmi www.wallpaperslibrary.com dan alınmıştır.

Bu da kulüp oyuncularının çıkartma resimleri. Maksat nostalji olsun.

04

Entry filed under: Genel. Tags: , , , , , , .

Biraz spor dışına çıkalım#1 BatManu ( Ginobili )

Yorum bırakın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kasım 2009
P S Ç P C C P
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

İRTİBAT

tamsahablog@gmail.com

Twitter

follow me

sahaya giren

  • 80.454 kişiden birisin!

Yazar Arşivi

Doctor

best

best